De service van AquaCell is super!

Sebastiaan Bubberman uit Oudenbosch is in zijn nopjes met zijn AquaCell die precies doet waar hij op gehoopt had: de badkamer compleet kalkvrij houden. Maar hij is net zo onder de indruk van de service van het bedrijf. “Perfect. Helemaal zoals je die zou wensen, maar helaas nog maar weinig ziet tegenwoordig.”

Sebastiaan Bubberman
Sebastiaan Bubberman
Oudenbosch (Noord-Brabant)

Het is een klassiek verhaal: Sebastiaan Bubberman ergerde zich mateloos aan de kalkaanslag in onder andere zijn badkamer. “Wij hebben er een paar jaar geleden een grote glazen wand laten plaatsen. Kalkaanslag komt overal voor waar je water tapt, maar nergens zie je het zo goed en is het zo storend als in de badkamer. Je gaat met allerlei middelen aan de slag, maar het is dweilen met de kraan open. Binnen een week sta je gewoon weer te poetsen en te schuren.”

Een verhaal dat hout snijdt

Toen het comfort in de keuken werd uitgebreid met een stoomoven en een Quooker vonden Sebastiaan en zijn partner het tijd om maatregelen te gaan nemen. “Toevallig zag ik in die tijd in het tijdschrift van Vereniging Eigen Huis een paar keer een advertentie met ervaringen van AquaCell-eigenaars. Allemaal zijn ze zeer positief over hun waterontharder. Op de website van AquaCell ook niks dan positieve verhalen en ze waren allemaal consistent. Bovendien staat er een verhaal over de werking dat hout snijdt en helder is.”

Het laatste zetje kwam van de buren

De twee waren al bijna om, maar het zetje dat ze nog nodig hadden kwam van buren verderop in de straat, een collega van Sebastiaan zijn partner. Die hebben er zelf een in gebruik en zijn zeer lovend. “Dus met de firma gebeld voor een demonstratie thuis. Dat pakte heel overtuigend uit en wat belangrijk was: het bijbehorende verhaal over service en garantie liet aan duidelijkheid niks te wensen over. Dat kon ik van de concurrentie – die ook eens langs is geweest – niet zeggen.”

‘We sturen meteen een monteur langs’

De prijs van 2.300 euro inclusief montage is best stevig vindt Sebastiaan, “maar uiteindelijk weet je waarom je dat er toch voor over hebt; de service van AquaCell is super. Wij hadden na een tijdje een klein probleem: het ene zoutblok ging sneller op dan het andere. Als je tegenwoordig met een klacht naar een servicedesk belt dan krijg je het gevoel dat het probleem al snel je eigen fout is. Maar bij AquaCell zeiden ze gelijk ‘We sturen meteen een monteur langs’. Kijk, dat vind ik klasse. Zo ga ik zelf in ons bedrijf ook met klanten om en je verwacht hetzelfde. Het mankement was overigens een kleinigheid: het apparaat stond niet helemaal waterpas.”

Ook had Sebastiaan nog een aardige ervaring met de fabrikanten van de stoomoven en de heetwaterkraan. “De eerste zei dat de waarschuwing voor een schoonmaak- of ontkalkingsbeurt op het laagste niveau gezet kon worden als je een AquaCell gebruikt. En de tweede meldde uit eigen beweging dat gemiddeld na twee à drie jaar het verwarmingselement door kalkaanslag kapot gaat. Dus een AquaCell was een goed idee.”

Het was een open en eerlijk verhaal

Sebastiaan stelt hoge eisen aan zijn spullen: “Het moet 100% goed zijn en dan weet je dat daar een navenant prijskaartje aanhangt. Honderd euro goedkoper voor iets dat niet 100% goed is vind ik niet slim. Wij zijn zeer tevreden over onze AquaCell. We vegen in de badkamer alleen de douchekraan af met een handdoek en die blijft steeds lekker zacht! AquaCell heeft ons een open en eerlijk verhaal verteld en dat waarderen wij zeer!

Overtuigd door het verhaal van Sebastiaan Bubberman?

Ja, ik ontvang graag een offerte op maat